ATELJÉ MICHAELA

UNFINISHED OBJECTS

Publicerad 2016-01-07 11:21:00 i DAILY,



Ett utav mina nyårslöften är att jag ska ta tag i alla mina UFON. Så idag gjorde jag en lista på alla ofärdiga plagg jag har liggandes. Jag är expert på att starta projekt och handla tyger, men avslutar bara hälften. Och ja, jag fick ihop nästan två sidor!! Allt från barnkläder, toppar/kavajer till mig själ, två kappor(!) och en herrskjorta. Vissa saker saknar bara en ynka knapp eller sista fållen, men gör ändå plagget obrukbart och bara ligger. Deadline är två månader, så det är bara att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Håkansson, 25år. Här publicerar jag det jag syr och konstruerar. Utbildad mönsterkonstruktör & jobbar i klädbranchen mot nya mål. Vid kontakt maila: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela